دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : درامد,ماهانه,2,میلیون,تومان,درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 294 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:05

دانلود بازی This Is the Police 2 برای کامپیوتر + نسخه فشرده FitGirl

  • دانلود بازی This Is the Police 2 برای کامپیوتر + نسخه فشرده FitGirl

    اثر جدید کمپانی Wheappy Studio که توسط THQ Nordic منتشر شده است، در ۳۱جولای در شبکه استیم آماده شد. دانلود بازی This Is the Police 2 دومین سری از این عنوان می باشد که در سبک استراتژیک، ماجراجویانه و با داستانی غنی است. داستان This Is the Police 2 در شهر سرد و کوچکی به نام «Sharpwood» آغاز می‌شود. کلانتر و رئیس پلیس شهر برای شکست دادن قاچاقچیان مواد مخدر با نام «Neckties» که نظم و امنیت شهر را به مخاطره انداخته‌اند، براساس اطلاعات یک خبرچین به مقر آنها یورش می‌برد اما در این ماجرا جان خود را از دست می‌دهد. معاون کلانتر «Lilly Reed» زنی جوان و کم تجربه است که حالا باید کلانتر جدید شهر باشد اما دیگر مأموران پلیس شهر، توجهی به او ندارند.

    در این گیر و دار پیرمردی توسط مأموران دستگیر می‌شود که قاچاقچیان مقدار زیادی از محموله مواد مخدر خود را، بدون آگاهی او، در خانه‌اش جاسازی کرده بودند. این پیرمرد که با نام «Warren Nash» به مخاطب معرفی می‌شود در همان بازجویی ابتدایی و دیدن ضعف لیلی، هویت واقعی خود را فاش می‌کند، او کسی نیست جز «Jack Boyd» رئیس پلیس سابق شهر فریبرگ و نقش اصلی قسمت قبلی که به دلایل اتفاقاتی که در قسمت قبل رخ داد از شهر خود متواری و در شارپوود پنهان شده است!

    This Is the Police 2 PC-CODEX + FitGirl Repack

    آپدیت بازی Update v1.0.2-CODEX اضافه شد

    دانلود-بازی-This-Is-the-Police-2

    جک به لیلی قول می‌دهد که در صورت مخفی نگاه داشتن هویت واقعیش، با تجربه خود به او در مدیریت امور پلیس شهر کمک می‌کند. لیلی که خود را برای مدیریت پلیس یک شهر، بسیار ضعیف تصور می‌کند با جک توافق می‌کند و از اینجا بازیکنان باز هم در قالب جک بوید مدیریت پلیس یک شهر را در اختیار می‌گیرند. شارپوود شاید نسبت به فریبرگ شهری کوچک و آرام به نظر برسد اما هر روزی که می‌گذرد، جک بیشتر و بیشتر با لایه‌های تاریک و پنهان این شهر به ظاهر کوچک و مهربان آشنا می‌شود.

    گیم‌پلی در دانلود بازی This Is the Police 2 تغییرات بسیار زیادی نسبت به قسمت قبلی داشته است. در قسمت قبلی شما امکان انتخاب افسران و کارآگاهان مورد نظر برای شیفت‌های کاری و ارسال آن‌ها به موقعیت‌های اعلام شده را در اختیار داشتید. گه‌گاهی هم از امکانات «SWAT» برای دستگیری‌ها و عملیات خطرناک‌تر استفاده می‌کردید. این چرخه گیم‌پلی با توجه به اینکه بازی تلاش داشت داستانی که در مدت ۶ ماه اتفاق می‌افتد را روایت کند خیلی زود تکراری می‌شد و هیجان اولیه جای خود را بی حوصلگی می‌دا،د چون روزهای زیادی در بازی شما فقط درگیر این چرخه بودید و با هیچ میان‌پرده جدید داستانی‌ رو به رو نمی‌شدید.

    منبع توضیحات: بازی سنتر

    ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

    • بر اساس ریلیز رسمی CODEX تحت عنوان This Is the Police 2-CODEX ساخته شده است.
    • فایل های تصویری بازی در سه کیفیت ۷۲۰p, 1080p و ۴K به صورت جداگانه قرار داده شده اند. لطفا دقت کنید که شما باید حتما یکی از این کیفیت ها را دانلود کنید. در کنار ستاپ فیت گرل قرار داده و سپس بازی را نصب نمایید. اگر می خواهید تا آپدیت های بازی را بر روی نسخه فیت گرل به راحتی نصب کنید، باید سه کیفیت را دانلودکرده و همراه با نصب نسخه فیت گرل، نصب نمایید.
    • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
    • حجم بازی از ۲٫۹گیگابایت به شروع از ۹۷۷مگابایت کاسته شده است.
    • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما ۵ الی ۱۵دقیقه خواهد بود.
    • فضای مورد نیاز پس از نصب بازی حداکثر ۳٫۴گیگابایت است.
    • از کتابخانه ی XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
    • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.

    Interpret the law as you see fit in This Is the Police 2, sequel to the acclaimed noir drama This Is the Police! Run the sheriff’s department, manage your cops, investigate, interrogate, and incarcerate. Make tough decisions – and try to keep out of prison yourself! – in this story-driven mixture of adventure, strategy, and tu-based tactical combat.

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    Requires a 64-bit processor and operating system
    OS: Windows Vista SP1
    Processor: Dual Core CPU
    Memory: 2 GB RAM
    Graphics: Intel HD 4000, GeForce GT 330M, Radeon HD 4670 or equivalent
    DirectX: Version 10
    Storage: 4 GB available space
    Sound Card: DirectX compatible

    سیستم پیشنهادی:

    Requires a 64-bit processor and operating system
    OS: Windows 10
    Processor: Quad Core CPU
    Memory: 4 GB RAM
    Graphics: GeForce 560 or higher, AMD Radeon HD 5830 or higher
    DirectX: Version 11
    Storage: 4 GB available space
    Sound Card: DirectX compatible

    ۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    ۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    ۳) به نصب بازی بپردازید.

    ۴) محتوای موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    ۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,This,Is,the,Police,2,برای,کامپیوتر,نسخه,فشرده,FitGirl, نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 321 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:41

فال روزانه شنبه 13 مرداد 1397

  • فال روزانه شنبه 13 مرداد 1397

    فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز شنبه 13 مرداد – 4 آگوست برای امروز شما

    فال روزانه متولدین فروردین ماه

    به نظر می رسد که می توانید آن سوی ظاهرسازی های اجتماعی را ببینید، از این رو ممکن است ترس هایی به سراغ تان بیاید که تا کنون نهفته مانده بود. از یک نقشه ی پنهانی اطلاع پیدا کرده اید، اما حس ششم تان به شما می گوید که عقب نشینی کنید، زیرا قصد ندارید که خودتان را به دام مشکلات بیندازید. اما یادتان باشد که فوراً به درون لاک خود نخزید، آن وقت به نظر می رسد که در نگرانی های تان زیاده روی کرده اید. آن کسی که همیشه فکر می کردید دشمن شماست، اگر به او فرصت دهید ممکن است به یکی از نزدیک ترین متحدان شما تبدیل شود.

    فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

    امروز به این نتیجه رسیده اید که در یکی از روابط تان نمی توانید به انتظاراتی که دارید دست پیدا کنید. قصد ندارید که بر ترس های تان غلبه کرده و مبارزه ای فراموش نشدنی را رقم بزنید، بلکه ترجیح می دهید که کنار بنشینید و با همان روال سابق پیش بروید. اما باید بدانید که چنین رویکردی نمی تواند مؤثر باشد و در نهایت شما را نا امید خواهد کرد. اگر با همان روال سابق پیش بروید مطمئن باشید که تأثیری در رسیدن به مقصودتان ندارد. پس به شما توصیه می شود که دل به دریا بزنید و اولین قدم را بردارید.

    فال روزانه متولدین خرداد ماه

    امروز ممکن است به نکته ی مهمی از اطلاعات دست پیدا کنید که پیش از این نادیده گرفته بودید. فکر می کردید که دیگران خلاقیت تان را تحسین می کنند و به کمک تان خواهند آمد. اما کاسه ای زیر نیم کاسه است که شما را نگران کرده و می خواهید هر طور شده از پیچیدگی های موجود گره بگشایید. بداید که نباید یک باره وارد عمل شوید و همه چیز را همین امروز حل کنید، فردا سمت و سوی انرژی ها تغییر خواهد کرد و می توانید انتخاب های تان را با وضوح بیشتری بررسی کنید.

    فال روزانه متولدین تیر ماه

    دوستان و اطرافیان تان به ارزش هایی باور دارند که با عقاید شما جور نیست. از دیگران انتظار دارید که شما را درک کنند و بفهمند که چه چیزهایی برای تان مهم است، اما هر چه بیشتر درباره ی اعتقادات تان حرف می زنید این فاصله بیشتر می شود. می توانید شرایط را از همه جهت بررسی کنید و به کمک عقل تان بهترین مسیر را انتخاب کنید. هوشمندانه ترین راهکار این است که دست از شدت عمل بردارید و بگذارید احساسات تان راهنمای شما گردند.

    فال روزانه متولدین مرداد ماه

    زندگی شما آن قدرها هم که دیگران فکر می کنند خوش و خرم نیست، قلب تان لبریز از مشکلات و غم است، اما در ظاهر به نظر می رسد که زندگی شادی دارید. اکنون پشت ظاهر آرام شما دریایی از احساسات عمیق نهفته است. اما به شما توصیه می شود که دست از پنهان کاری بردارید، کمی از مشکلات تان را با کسی که به او اعتماد دارید در میان بگذارید. اگر صحبت کردن درباره ی این مسایل برای تان دشوار است می توانید افکارتان را روی کاغذ بنویسید. خود خودتان باشید و حقیقت درون تان را آشکار سازید تا با دیگران به تعاملات معنی دار برسید.

    فال روزانه متولدین شهریور ماه

    تمایل دارید که خواسته های تان را با انتظارات دیگران هماهنگ کنید، اما ممکن است نیت های خوب شما با مخالفت دیگران مواجه شود. به نظر می رسد که کسی رازی را پنهان کرده است، اما دل تان می خواهد که نگرانی های تان را به حاشیه برانید. اما اگر راجع به نگرانی های تان صحبت نکنید ممکن است که تردیدهای تان به خشم تبدیل شوند. از طرفی شاید حدس شما درباره ی پنهان کاری دیگران اشتباه باشد. مطمئن باشید که اگر ترس های تان را بروز دهید احساس بهتری خواهید داشت. سایه ها و تاریکی ها را کنار بزنید تا از ترس های تان کم شود.

    فال روزانه متولدین مهر ماه

    می دانید که تغییرات و اتفاقاتی در راه است که می تواند بر صمیمی ترین روابط تان تأثیر بگذارد. یک چیزی مثل سونامی قرار است اتفاق بیفتد، اگر چه موج های سهمگین هنوز از شما فاصله دارند، اما می توانید فشار آن ها را با تمام وجود حس کنید. به شما توصیه می شود که خونسردی خود را حفظ کنید، به جای این که نگران اتفاقات بیرونی باشید بهتر است به اعتقادات تان فکر کنید. سعی کنید ایده آل های تان را باور داشته باشید تا همه چیز خودش به نحو مطلوب درآید.

    فال روزانه متولدین آبان ماه

    لزومی ندارد درباره ی چیزهایی که همه می دانند به آن ها توضیح دهید، با این حال ممکن است این رفتار شما آن هایی را که به شدت منتقدند شگفت زده کند. البته قصد ندارید که دیگران را با خودتان غریبه کنید، بلکه می خواهید با صمیمی ترین دوستان تان به یک رابطه ی معنی دار برسید. آن هایی که چشمان شان بسته است می توانند با شنیدن حقایق آگاه شوند. دلیلی ندارد که جلوی زبان تان را بگیرید، فقط باید خودتان را برای مقابله با پیامدهای این صداقت بی پروا آماده کنید.

    فال روزانه متولدین آذر ماه

    امروز تمایلی ندارید که درباره ی احساسات تان حرف بزنید. شاید دیگران فکر کنند که دارید روح تان را با آن ها شریک می شوید، اما واقعیت این است که چیزهایی زیادی در درون تان جریان دارد که همه از آن بی خبرند. یادتان باشد که اگر رویکردتان را تغییر دهید به نفع تان نخواهد بود.

    فال روزانه متولدین دی ماه

    اکنون در روابط تان دقیق شده اید تا بفهمید که واقعاً از این روابط چه می خواهید، به همین خاطر ممکن است کم حرف به نظر برسید. دل تان نمی خواهد که خودتان را کاملاً از دیگران جدا کنید، اما از طرفی هم دوست ندارید که درگیر ماجراهای غیر ضروری دیگران شوید. حواس تان را جمع کنید و آماده باشید که هر وقت احساس خطر کردید راه تان را جدا کنید، زیرا چنین روابطی هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.

    فال روزانه متولدین بهمن ماه

    افکار خوبی در سر دارید، اما ممکن است که نقشه های تان خوب پیش نروند و این اصلاً تقصیر شما نیست. باید بدانید که نمی توانید همه ی اتفاقات اطراف تان را تحت فرمان داشته باشید، اما باید نسبت به واکنش هایی که نشان می دهید مسئول باشید، هر رفتاری که در پیش بگیرید دست خودتان است. مشکل این جاست که حتی اگر با خوش بینی جلو بروید باز هم ممکن است نتیجه ی معکوس بگیرید. برای این که از این شرایط گمراه کننده خلاص شوید باید از شدت احساسات بپرهیزید.

    فال روزانه متولدین اسفند ماه

    سطح آگاهی شما اکنون بالا رفته است، به همین خاطر ممکن است با احساساتی مواجه شوید که درک شان هنوز برای تان دشوار است. اما اگر آن دسته از احساساتی را که نمی فهمید دفن کنید باز هم به مشکل برمی خورید. اگر چشم تان را به روی احساسات خود ببندید ممکن است از منبعی که به شما انگیزه می دهد دور شوید. باید امروز تا جایی که می توانید احتیاط کنید و در هر قدمی که برمی دارید به قلب تان رجوع کنید.

    فال روزانه شنبه 13 مرداد 1397

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : فال,روزانه,شنبه,13,مرداد,1397, نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 335 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 1:53

بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

  • بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    امروز بهترین هتل هاي شهر دبی رابه شما معرفی خواهیم کرد، امارات بالای یک دهه است که تبدیل به یک قطب تجاری، اقتصادی و گردشگری نیرومند شده است، اگر بخواهیم یکی از جاذبه هاي گردشگری را مثال بزنیمريال می‌توانیم برج بلند خلیفه را نام ببریم و جدای از این برج مرتفع و زیبا، شهر دبی صدها جاذبه و هتل لوکس و دیدنی دارد، در ادامه با بخش گردشگری مجله پارس ناز همراه باشید.

    10- هتل لوکس شهر دبی

    با مقدمه جالبی که از شهر دبی با گشتی مجازی ارائه شد، اکنون نوبت معرفی 10 هتل لوکس این شهر است که شما رابا ظرفیت هاي اقامتی لاکچری این شهر آشنا می‌کند. هتل کمپینسکی هم چون هتل برج العرب یکی از مجلل ترین مقصدهای شهر دبی گردی است. هتلی مشهور با استاندارد هاي بین المللی و البته کمی گران برای کسانی که قصد سفر های هیجان انگیز و رمانتیک گردی در این شهر را دارند.

    این هتل را اکثر سایت ها بعنوان یکی از 3هتل برتر این کلان شهر معرفی کرده اند. جایی نزدیک پیست اسکی شهر دبی بله در شهر آسمان خراش ها شما می توانید باوجود هوای بالای 45 درجه سانتیگراد، اسکی کنید هتل KEMPINSKI HOTEL MALL امارات خدمات متنوعی برای گردشگران لاکچری گرد دارد که از ان جمه می توان به سالن هاي بدنسازی و تنیس و باشگاه گلف وحتی کلاس هاي اموزش اسکی و ورزش هاي آبی اشاره کرد.

    به گزارش پارس ناز، معماری داخلی رویایی این هتل برای کسانی که به دنبال گذران دوران نامزدی وماه عسل دریک فضای جذاب هستند توصیه میشود. کمتر ایرادی می‌توان به این هتل مجلل گرفت که طبق معمول در ماههای خاصی ازسال نیز برای سفر های گروهی، تخفیفات خوبی عرضه میکند.

    «تصویری از نور پردازی شبانه هتل مجلل 5 ستاره کمپینسکی در شهر دبی»

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    «تصویر اتاق هاي مجلل هتل کمپینسکی»

    این هتل واقعا گران است وانتظار قیمت هاي مرسوم را نداشته باشید جزییات بیشتر را در این نشانی دنبال نمایید. نکته جالب درباره این هتل آن است که فاصله این هتل با WILD WODY حدود سه کیلومتر است و تقریباً با طی بیست دقیقه می توان از فرودگاه بین المللی این شهر به این هتل همیشه خنک با رستوران ها واتاق هاي مجلل رسید.

    آدرس: DUBAI, SHEYKH ZAYED ROAD 120679

    برای کسانی که از مجموعه هتل هاي زنجیره اي شرایتون در سراسر جهان استفاده کرده اند، SHERATON شهر دبی انتخابی فوق العاده برای گذران یک سفر هیجان انگیز و لوکس در این شهر است. شهرت جهانی آن سبب شده تا سالانه ده ها هزار مسافر این هتل را برای اقامت در این کلان شهر انتخاب کنند.

    یکی از نقاط قوت هتل علاوه بر رستوران هاي سنتی و فرنگی و خدمات SPA و ماساژ و ورزشی و تفریحی و خرید، در واقع نزدیکی آن با مراکز خرید و لوکس شهر دبی مثل بازار و ساحل مارینا است که در فاصله ده دقیقه اي این هتل قرار دارد. بالاترین سطح کیفیت خدمات هتلینگ را می‌توان در شرایتون این شهر در اختیار داشت.

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    «تصویری از نور پردازی شبانه هتل شرایتون شهر دبی»

    اکثر کارکنان این هتل به عربی وانگلیسی و بعضا فرانسه تسلط داشته ودکوراسیون غربی که تلفیقی از سنت و مدرنیته است را می‌توان درلابی، رستوران ها و اتاق هاي هتل شاهد بود. برای سفر های انفرادی و گروهی این هتل مجلل توصیه می‌شود. البته هر اندازه تعداد اقامت شما بیشتر باشد، سر جمع هزینه ها کاهش پیدا میکند.

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    «تصویری از دکوراسیون اتاق هاي هتل شرایتون شهر دبی که نمایی زیبا از ساحل مارینا را در اختیار مهمان قرار میدهد»

    فاصله هتل شرایتون شهر دبی تا باشگاه گلف و پارک وایلد وادی حدود 1 کیلومتر است و شما می توانید بدون کرایه ماشین به این دو مکان بروید. با طی حدود بیست کیلومتر می توانید از هتل شرایتون به فرودگاه بین المللی شهر دبی بروید که در همه ی ساعات شبانه روز، ماشین برای عزیمت در معرض مهمانان هتل است.

    آدرس:‌SHEIKH ZAYED ROAD, AL BARSHA, DUBAI

    یکی از هتل هایي که کمتر درباره آن در این شهر شنیده ایم، THE H است که از اقامتگاه هاي لوکس ودر عین حال تمییز با چشم اندازی عالی در این شهر است و همه ی نوع خدمات را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. از استخرهای INDDOR و OUTDOOR گرفته تا خدمات SPA و رستوران هاي فرنگی و سنتی، محیط فرحبخشی در انتظار گردشگران شهر دبی در هتل اچ است. هتلی گران اما با تخفیف هاي خوبی در سایت هاي مشهور جهان مثل هتلز دات کام.

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    «باور کنید که فضای داخلی رویایی هتل اچ شهر دبی است!»

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    «شهر دبی گردی : لابی هتل اچ این شهر را تماشا میکنید که مغازه هاي مختلفی برای خرید سوغات سنتی و فرنگی دارد»

    این هتل فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی شهر دبی دارد و تنها یک ربع با مرکز خرید ها و بازار جمیرا و ساحل آن دارد. نظر مسافران این هتل را در این لینک مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت هتل در این نشانی مراجعه فرمایید.

    آدرس:‌ SHEIKH ZAYED, TRADE CENTER ROUNDABOUT , DUBAI

    برای کسانی که عاشق اقامت در مکان هاي لوکس با معماری و فضای داخلی رویایی و رمانتیک هستند و پانورامایی از خلیج فارس انها رابه وجد می آورد، حتماً CONRAD HOTEL DUBAI گزینه خوبی خواهد بود. اقامت گاهی در جاده شیخ زاید که از نظر کاربران لونلی پلنت وتریپ ادوایزر در لیست اقامت گاه هاي رویایی شهر است. همه ی اتاق ها اینترنت و تی وی و ماهواره و حمام با دوش هاي بارانی رنگی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

    رستوران هاي این هتل همه ی نوع غذا سرو میکنند که مناسب هر نوع ذائقه اي خواهد بود. کنراد را باید هتلی گرانقیمت و یکی از گزینه هاي لاکچری گردهای شهر دبی به شمار آورد. البته فصلی که در آن سفر میکنید و تعداد نفرات و مدت اقامت و نوع اتاق درقیمت نهایی تاثیرگذار است که باید به آن توجه داشته باشید. جزییات بیشتر را این جا مشاهده کنید.

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    «تصویری از نمای اتاق دلوکس هتل کنراد شهر دبی»

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    «تصویری از دکوراسیون مجلل و جذاب لابی هتل کنراد»

    به گزارش پارس ناز، یکی از نکات خوب اقامت درکنراد شهر دبی، نزدیکی آن با مرکز تجارت جهانی این کلان شهر «DUBAI TRADE CENTER» است که برای فعالان تجاری وکسانی که به منظور فعالیت هاي تجاری رهسپار این شهر می شوند مطلوب خواهد بود. البته باطی بیست دقیقه از فرودگاه بین المللی می توان به کنراد رسید.

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    «شهر دبی گردی : تصویری از دوش هاي بارانی رنگارنگ در مرکز SPA هتل کنراد شهر دبی»

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    «شهر دبی گردی : تصویری از حمام اتاق هاي لوکس هتل مجلل کنراد»

    آدرس: TRADE CENTER, SHEIKH ZAYED, DUBAI

    از مقصدهای اقامتی لاکچری شهر دبی می توان به STEIGENBERGER اشاره کرد که از هتل هاي پنج ستاره فوق مجلل این شهر است. تنها 10 کیلومتر با فرودگاه عظیم شهر دبی فاصله دارد. ترافیک این فرودگاه رابه صورت آنلاین در FLIGHRADAR24.com مشاهده کنید تا متوجه این قضیه بشوید از نظر موقعیت مکانی، استیگنبرگر شهر دبی جای خوبی برای اقامت مجلل است. از بهترین گزینه ها برای شهر دبی گردی ولاکچری گردها و بوده است.

    دکوراسیون رمانتیک و فضای جذابی را در اختیار مهمانان شهر دبی گرد قرار میدهد. تسلط کارکنان به زبان عربی و انگلیسی و حتی آلمانی می‌تواند برای گردشگران بین المللی اقامت خوشی رابه ارمغان آورد. جزییات بیشتر درباره این هتل را در سایت ان دنبال نمایید که فقط 1 کیلومتر با برج خلیفه و آب نمای مشهور این شهر فاصله دارد. بنابر این برای مشاهده نایف لایف شهر دبی، کافی است شبها از این هتل به مناطق اطراف بروید و هزینه اي بابت اجاره ماشین پرداخت نکنید.

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    آدرس: DOWTOWN DUBA, AL ABRAJ STREET, DUBAI

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    «تصویری که ما رابا دکوراسیون داخلی باشکوه و جذاب هتل استیگنبرگر آشنا میکند»

    رافلز، مقصد شهر دبی گردی بعدی است که در این گزارش لوکس تهران معرفی می کنیم. برای کسانی که خواهان اقامتی هم چون کنراد و استیگنبرگر هستند، رافلز گزینه فوق العاده اي به شمار میرود. معماری رویایی و خدمات منحصر به فردی که در این هتل ارائه میشود را خیلی ها بعنوان مقصد عدد 1 لاکچری گردهای و شهر دبی گردی معرفی میکنند.

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    استخرهای روباز و سربسته آب سرد و گرم و مراکز SPA و همچنین تزیینات لوکس اتاق و لابی و راهرو ها و فضای بیرونی سبب شده تا RAFFLES همان‌ گونه فضای رمانتیکی برای زوج هاي جوان باشد. این هتل مجلل تا فرودگاه شهر دبی حدود 15 دقیقه فاصله دارد و تا ساحل نیز پیاده 10 دقیقه راه در مسیر دارید.

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    «تصویری از دکوراسیون اتاق هاي مجلل هتل رافلز»

    آدرس:‌WAFI MALL , SHEIKH ZAYED ROAD , DUBAI

    از جمله هتل هاي مجلل شهر دبی می‌توان به PARK HYATT DUBAI اشاره کرد که تا شهر دبی مال و فرودگاه بین المللی این شهر تنها یک ربع فاصله دارد. یکی از دلایل انتخاب این هتل در لیست 10 هتل مجلل شهر دبی، حیاط رویایی آن اس که سبب شده تا تعداد زیادی از مهمانان برای چند بار این هتل را انتخاب کنند. محوطه اي سر سبز با نخل هاي بلند که یاداور نخلستان هاي جنوب ایران است.

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    «تصویری از نخل هاي محوطه بیرونی پارک حیاط شهر دبی»

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    «تصویری از دکوراسیون داخلی هتل پارک حیاط شهر دبی»

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    «تصویری هوایی از هتل پارک حیاط شهر دبی»

    همانگونه که از نامش هویدا است، حیاط بزرگی داشته و چشم نواز بوده و آلاچیق هایش، فرصت خوبی برای شب گردی در این هتل خواهد بود. البته هتلی گران است اما تخفیف هاي خوبی می‌توان از ان سراغ داشت. فاصله این هتل لوکس تا برج خلیفه و مارینا حدود بیست دقیقه است.

    آدرس: DUBAI GOLF CREEK AND YACHT CLUB DUBAI

    هتل آپارتمان گروسونور یکی از اقامتگاههای لوکس این شهر ومقصد شهر دبی گردی است. GROSVENOT HOUSE HOTEL قیمت هاي کمتری از رافلز وکنراد دارد، اما به هرحال اقامت گاهی لوکس با قیمت هاي بالا به شمار می‌رود.اگر دنبال سویت هاي خانوادگی مجلل در این شهر هستید، این هتل را توصیه می‌کنیم.

    اتاق هایي با سنگ مرمر و تخت هاي آسان وپارچه هاي گرانقیمت که درکنار اینترنت وای فای و غذا هاي خوشمزه و نور پردازی هاي شبانه فوق العاده، محیطی دلپذیر را برای گذران ماه عسل و ولنتاین و سالگردهای ازدواج فراهم میکند.

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    «تصویری از نور پردازی شبانه هتل گروسونور شهر دبی»

    آدرس: DUBAI GOLF, CREEK, YAKHT CLUB, DUBAI

    هتل INTERNATIONAL HOTEL‌ همان طور که از نامش پیداست مکانی بین المللی اما لوکس برای شهر دبی گردی است. جایی با ده ها رستوران سنتی وفرنگی که با سونا بخار ومرکز تناسب اندام و انواع واقسام استخر وسالن هاي بدنسازی و تنیس، فضای مفرحی برای شهر دبی گردی گردشگران فراهم کرده است. به گزارش پارس ناز، فاصله آن تا برج خلیفه کمتر از 15 کیلومتر است و تا پارگ ادونچرلند تم نیز 8 کیلومتر فاصله دارد.

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    آدرس: DUBAI INTERNATIONAL TERMINAL HOTEL

    آخرین مقصد شهر دبی گردی و لاکچری در این شهر را می توان FAIRMONT دانست که با ماشین 10 دقیقه از بازار شهر دبی فاصله دارد. فریومنت مقصد استخر گردی در این شهر است وسالن هاي غذاخوری متعدد و بزرگ با غذاهایی عالی که محصول آشپزهای بین المللی است را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. اگر دوست دارید شنا بر روی بام را تجربه کنید، فریمونت گزینه خوبی است. این هتل تا فرودگاه و مگامال شهر دبی حدود 15 کیلومتر فاصله دارد.

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

    «تصویری از دکوراسیون اتاقهای لوکس هتل فریمونت شهر دبی که محیطی کلاسیک شبیه نقاشیهای اکسپرسونیسم را تداعی می‌کند» درآخر هم، بنظر شما کدام یک از هتلهای مجلل شهر دبی خدمات رویایی را دراختیار مسافران قرار می‌دهند؟

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : بهترین,هتل,های,دبی,عکس,آدرس,و,راهنمای,رزرو,تور,دبی, نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 333 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 19:57

پاورپوینت بررسی زیبایی از منظر معماری

  • پاورپوینت بررسی زیبایی از منظر معماری

    دید کلی :

    دانلود پاورپوینت با عنوان بررسی زیبایی از منظر معماری در قالب pptx، قابل ویرایش و در حجم 29 اسلاید شامل تعاریف زیبایی از نظر صاحب نظران، مقدار زیبایی، زیبایی در معماری، زیبایی فرمال (زیبایی فیزیکی مجرد )، زیبایی سمبلیک ( زیبایی فیزیکی آمیخته با مفاهیم )، معیارهای اصلی زیبایی در معماری، منابع.

    توضیحات کامل :

    مشخصات فایل:

    عنوان: پاورپوینت بررسی زیبایی از منظر معماری

    تعداد اسلاید: 29 اسلاید

    قالب بندی: پاورپوینت

     

    فهرست مطالب:

    تعاریف زیبایی از نظر صاحب نظران

    مقدار زیبایی

    زیبایی در معماری

    زیبایی فرمال (زیبایی فیزیکی مجرد )

    زیبایی سمبلیک  ( زیبایی فیزیکی آمیخته با مفاهیم )

    معیارهای اصلی زیبایی در معماری

    منابع

     

    قسمتی از متن پاورپوینت:

    ادراک زیبایی پدیده ای چند بعدی است که می تواند حواس درونی ، بیرونی ، تعقل و شهود ما را به فعالیت وادارد . مطالعات نشان می دهد که :

       اولا      ادراک زیبایی پدیده ایست چند بعدی

       ثانیا      کیفیت سمبلیک محیط ، مهم ترین عامل در ادراک زیبایی می باشد.

       ثالثا      ارتباطی درونی و ذاتی بین زیبایی فرمال و سمبلیک وجود دارد.

    با توجه به اینکه ادراک بصری زیبایی مهم ترین حس در زمینه ی معماری است ،می توان به بررسی دو نوع زیبایی فرمال و سمبلیک در این ارتباط بسنده کرد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,بررسی,زیبایی,از,منظر,معماری, نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 293 تاريخ : جمعه 12 مرداد 1397 ساعت: 2:47

پاورپوینت بررسی زیبایی از منظر معماری

  • پاورپوینت بررسی زیبایی از منظر معماری

    دید کلی :

    دانلود پاورپوینت با عنوان بررسی زیبایی از منظر معماری در قالب pptx، قابل ویرایش و در حجم 29 اسلاید شامل تعاریف زیبایی از نظر صاحب نظران، مقدار زیبایی، زیبایی در معماری، زیبایی فرمال (زیبایی فیزیکی مجرد )، زیبایی سمبلیک ( زیبایی فیزیکی آمیخته با مفاهیم )، معیارهای اصلی زیبایی در معماری، منابع.

    توضیحات کامل :

    مشخصات فایل:

    عنوان: پاورپوینت بررسی زیبایی از منظر معماری

    تعداد اسلاید: 29 اسلاید

    قالب بندی: پاورپوینت

     

    فهرست مطالب:

    تعاریف زیبایی از نظر صاحب نظران

    مقدار زیبایی

    زیبایی در معماری

    زیبایی فرمال (زیبایی فیزیکی مجرد )

    زیبایی سمبلیک  ( زیبایی فیزیکی آمیخته با مفاهیم )

    معیارهای اصلی زیبایی در معماری

    منابع

     

    قسمتی از متن پاورپوینت:

    ادراک زیبایی پدیده ای چند بعدی است که می تواند حواس درونی ، بیرونی ، تعقل و شهود ما را به فعالیت وادارد . مطالعات نشان می دهد که :

       اولا      ادراک زیبایی پدیده ایست چند بعدی

       ثانیا      کیفیت سمبلیک محیط ، مهم ترین عامل در ادراک زیبایی می باشد.

       ثالثا      ارتباطی درونی و ذاتی بین زیبایی فرمال و سمبلیک وجود دارد.

    با توجه به اینکه ادراک بصری زیبایی مهم ترین حس در زمینه ی معماری است ،می توان به بررسی دو نوع زیبایی فرمال و سمبلیک در این ارتباط بسنده کرد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,بررسی,زیبایی,از,منظر,معماری, نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 304 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 13:18

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود


آپلود عکس 


 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,المان,سرور مجازی المان, نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 256 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 17:00

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : محصولات,ارایشی,با,کیفیت,و,ارزان, نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 339 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 2:29

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 351 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 18:53

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : سامان yeksitem5 بازدید : 292 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 18:48

خبرنامه